wtorek, 1 października 2019

Czytelnicze podsumowanie wakacji studenta


Lato już za nami, czego dowodem jest chociażby nieustający deszcz za oknem. Nadszedł też czas na podsumowanie lata. Wiele osób robiło podsumowania wakacji, lecz dla mnie wakacje się kończą tak na prawdę teraz. Dlatego też można nazwać ten wpis “Czytelnicze podsumowanie wakacji studenta”. 




W czasie okresu 28 czerwiec- 30 wrzesień przeczytałam razem 14 książek.  
14. Zamachowcy – Krzysztof Jóźwik - 290 stron  

Razem daje to 6218 stron.  

Za najlepsze książki z tego zestawienia ex aequo na podium znalazły się “Krucyfiks” oraz “Moje serce w dwóch światach”. Natomiast najgorsza to zdecydowanie “Prosty układ”.  

Pod względem prywatnym moje wakacje były dość nudne. Podróżowałam jedynie między Chełmem a Poznaniem przez wzgląd na studia i mieszkanie, oglądając seriale i oczywiście czytając książki.  

I to by było na tyle. Pochwalcie się w komentarzu jak wygląda wasz wynik wakacyjny!  

No i na koniec dodaje Lunę, której również jest smutno z powodu zakończenia wakacji ;) 


5 komentarzy:

  1. Gratuluję 14 książek. Świetny wynik i życzę wszystkiego dobrego na studiach ☺️
    Pozdrawiam 😀
    www.wspolczesnabiblioteka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ranę mam na półce, pożyczoną, więc sięgnę niedługo :) Uwięzionej w bursztynie nie znam, ale liczbę stron ma zacną :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyniku. Naprawdę jest bardzo dobry. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Właściwie nie wiem ile przeczytałam w te wakacje. Z pewnością mniej niż planowałam :)

    OdpowiedzUsuń