piątek, 5 października 2018

Czytelnicze podsumowanie września

Witajcie! Przyszedł październik, a co oznacza przyszedł też czas na czytelnicze podsumowanie września!



We wrześniu przeczytałam 5 książek:

1. Siedem sióstr - Lucinda Riley - 544 stron
2. RzeczpostApokaliptyczna Polska - Adam Magdoń - 839 stron
3. Moja Jane Eyre- Cynthia Hand, Jodi Meadows, Brodi Ashton - 512 stron
4. Igrzyska Śmierci - Suzanne Colins - 378 stron
5. Karminowe Serce - Dorota Gąsiorowska - 440 stron 

Razem daje to 2713 stron. Wynik mógłby być lepszy, jednak przez brak czasu nie mogłam za dużo czytać. 

A wam jak poszło czytanie we wrześniu? 



4 komentarze:

  1. To naprawdę dobry wynik. Życzą zaczytanego września. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również w tym miesiącu słabo z czytaniem.

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie wrzesień obfitował bardziej w seriale niż książki. Ale mam nadzieję, że to się poprawi w październiku. Jesienią czyta się lepiej. :)

    Zapraszam do siebie, obecnie jest małe rozdanie: http://hiddenxguns.blogspot.com/2018/09/before-przed-pojawieniem-sie-after.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja przeczytałam pięć książek i jestem naprawdę bardzo zadowolona z tego wyniku ;)

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń