środa, 17 maja 2017

Epikbox vintage kwiecień

Jak pewnie zauważyliście, rzadko wstawiam posty związane z moimi zakupami, czy podsumowaniami. Jednak dzisiaj nie mogłam się powstrzymać, aby napisać wam o moim kupnie epikboxa vinage.
  

Epikbox vintage jest jednym z rodzajów epikboxa. W środku naszej przesyłki znajduje się książka, której tytułu nikt nie zna. Oprócz tego są również zakładki i inne rzeczy związane z daną literaturą. Na stronie epixbox znajduje się informacja, że występują 3 rodzaje takich boxów. Ja zdecydowałam się na vintage ze względu na fakt, że nigdy czegoś takiego nie kupowałam i z obawy wolałam tańszą wersję. Jak sama nazwa mówi, nie będzie to nowa książka. W opcji zakupu można wybrać gatunek literatury, jaki się chce. W moim przypadku jest to literatura skandynawska, a książką to  "Zaklęty krąg" autorstwa Sigurda Hoela.

W moim boxsie oprócz książki znajduje się : 

-Herbatka
-Magnetyczna zakładka do książek (ja i mój brat stwierdziliśmy, że jest to Niuchacz z "Fantastycznych zwierząt i jak je znaleźć")
- Brelok z napisem "Read" ( jest na pierwszym zdjęciu) 
- Obrazek-zakładka z "Alicją w krainie czarów"
- Ulotki z recenzjami książek 
 
(nie miałam serca podrzeć naklejki z opakowania) 


Przyznam, że bardzo podoba mi się ten box. Kiedy oglądałam na internecie filmiki z rozpakowywaniem tego typu przesyłek, byłam zdziwiona, że wszyscy się cieszą z tych dupereli. Jednak kiedy sama dostałam moją paczkę to miała podobną reakcje co vlogerki, a duperele już były fajnymi przedmiotami. Muszę również pochwalić samą firmę. Kontakt z klientem jest szybki i przy problemach bardzo pomocny. Jeśli chcecie kupić takiego boxa to bardzo zachęcam. 

7 komentarzy:

  1. Wszystko super, tylko odstrasza mnie fakt, że książki są tak bardzo stare. Chyba jednak wolę współczesną literaturę, dlatego nie zdecydowałam się na tego boxa w aktualnej ani poprzedniej edycji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja własnie lubię stare książki więc bardzo się ucieszyłam z takiej opcji. Jednak rozumiem cię :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Właśnie dlatego cały czas poszukuję jakiegoś ciekawego boxa z nowościami i fajnymi gadżetami równocześnie! :)

      Usuń
  2. Wygląda to naprawdę ciekawie, choć nie jestem pewna czy ja zdecydowałabym się na tę samą opcję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To raczej nie dla mnie, ale ważne że ty jesteś zadowolona. :)
    Pozdrawiam :)
    http://recenzjeklaudii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mówię nie wszystkim takim paczkom :) po prostu nie lubię rozczarowań :D ale fajnie, ze Tobie się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też go zamówiłam i bardzo mi się podobał, te małe rzeczy wszystkie jakoś tak to osładzają :D
    I zrobiłam unboxing, zapraszam!
    https://youtu.be/RW2RhsqP87k

    Alieandbooks

    P.S. Żałuję, że nie dostałam czarnego breloczka, tylko różowy :c

    OdpowiedzUsuń