niedziela, 3 listopada 2019

Czytelnicze podsumowanie miesiąca



W szybkim tempie przyszedł listopad, a to oznacza, że czas na podsumowanie czytelnicze.  
Październik to miesiąc, gdzie czytałam wiele książek, jednak w wielu przypadkach nie zostały one jeszcze przeze mnie skończone. Znalazło się jednak kilka tytułów, które przeczytałam. W większości przypadków mam do nich pozytywny stosunek. 


Oto cała lista:  


  • “Pamiętnik księżniczki”, Carrie Fisher 
  • Autobiografia  
  • Moja ocena: 3/10  
  • 288 stron 
  • Jedno z większych rozczarowań roku. Oczekiwałam smaczków z kręcenia sagi “Gwiezdne Wojny”, natomiast otrzymałam nudną opowieść o nieodwzajemnionej miłości do Harrisona Forda.  


  • “Tarnowskie Góry. Fantastycznie”, Autorzy zbiorowi  
  • Opowiadania  
  • Moja ocena: 7/10  
  • 325 stron 
  • Uwielbiam opowiadania i ta pozycja okazała się dla mnie strzałem w dziesiątkę. Zwłaszcza, że każda z tych opowieści jest osadzona w regionie, którego tak na prawdę nie znam. Dodatkowo historie te osadzone są w różnych gatunkach i czasach.  


  • “Nasze wczoraj”, Anna Szafrańska  
  • Młodzieżowy romans  
  • Moja ocena: 7/10  
  • 282 stron  
  • Polskie romanse to gatunek, z którym coraz bardziej się lubię. “Nasze wczoraj” to wciągająca powieść o relacja i problemach z tajemnicą rodzinną w tle.  

  • “13 powodów”, Jay Asher  
  • Literatura młodzieżowa  
  • Moja ocena:  6.5  
  • 272 stron  
  • Przyznam, że najpierw obejrzałam serial, potem przeczytałam pierwowzór. Nie odczuwałam już tak negatywnych emocji podczas poznawania historii Hannah, nie oznacza to, że nie doszłam do pewnych, smutnych swoją drogą, wniosków. Cała recenzja pojawi się już nie długo ;)  

Oprócz tego przeczytałam około 200 stron innych książek, ale o nich będzie już nie długo cała recenzja :D  

Po zsumowaniu wychodzi, że przeczytałam około niecałe 1400 stron. Mogło być lepiej, ale i tak nie jest źle.  
wy, ile przeczytaliście w tym miesiącu?  

PS. Klikając w zdjęcia przenosicie się do danej recenzji ;)

4 komentarze:

  1. Gratuluję wyniku. U mnie w październiku zagościły tylko dwie książki ☺️
    Pozdrawiam 😀
    www.wspolczesnabiblioteka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyniku. Mnie udało się przeczytać 7 książek. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam tak samo z "Trzynastoma powodami" - najpierw obejrzałam serial i książka zrobiła już na mnie małe wrażenie... U mnie październik był bardzo owocny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam dwie z przeczytanych przez Ciebie książek w tym miesiącu. Również rozczarowałam się na książce Carrie Fisher.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń