środa, 1 stycznia 2020

Podsumowanie roku 2019!

Hej hej!
Weszliśmy w rok 2020 a to oznacza, że czas na podsumowanie roku 2019. A więc bez zbędnych wstępów...



W roku 2019 roku przeczytałam 41 książek. Jest to wynik bardzo podobny do poprzedniego roku.

Najlepszą książką okazał się "Krucyfiks" Chrisa Cartera !


Najgorszymi książkami (nie mogłam zdecydować się na jedną) okazały się"Pamiętnik Księżniczki" Carrie Fisher  oraz "Prosty układ" K. A Figaro .

 Niestety nie wykonałam żadnego z moich postanowień związanych z wyzwaniami. Jedynym wyjaśnieniem tego zjawiska może być tylko moje lenistwo. 

Jestem zadowolona z mojego konta na instagramie. Po dwóch latach słabego prowadzenia, tracąc nim zainteresowanie oraz brakiem zadowolenia ze wstawianych zdjęć doszło do zmian. Z większą radością wstawiam nowe fotki, które bardzo często mi się podobają. 


Pod względem serialowym i filmowym ten rok okazał się dla mnie również ciekawy. Widziałam w kinie takie filmy jak "Jocker", "Na noże" czy "Kraina Lodu 2", które bardzo mi się podobały.Niestety widziałam m.in. również "Misz masz, czyli kogiel mogiel trzy" i był to jeden z pierwszych przypadków kiedy chciałam wyjść z seansu przed końcem filmu. 

Rozpoczęłam także przygodę z ciekawymi serialami jak: "Stranger Thinks", "Peakly Blinders", "Orphan Black" no i "Wiedźmin". Pożegnaliśmy również "Gre o tron", która niestety wypadła dla mnie średnio. Wraz z bratem obejrzałam również duński serial fantastyczny "The rain" będący paradą wpadek, przez co traktowaliśmy go jako coś na poprawienie humoru niż poważną produkcję.

Prywatnie nie miałam zbyt wiele przygód i nowości. Niestety również za wiele nie podróżowałam. Mam jednak nadzieje, że w tym roku to się zmieni ;)

I to by było na tyle! Życzę wam wszystkiego najlepszego w Nowym roku aby był dla was satysfakcjonujący w każdym możliwym aspekcie! No i oczywiście, aby wasze biblioteczki były jeszcze większe!


8 komentarzy:

  1. Gratuluję wyniku czytelniczego i życzę kolejnego zaczytanego roku. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju piękny wynik przeczytanych książek! Gratuluję i życzę aby następny rok przyniósł ze sobą tylko same dobre pozycje!

    Pozdrawiam oczytanko

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyniku. Pamiętnik jest rozcarowujacy. Z filmów przez Civue wspomnianych nie widziałam tylko KL II. Życzę udanego 2020. Oby był lepszy od minionego.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyniku i życzę, by 2020 był jeszcze lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne podsumowanie. Gratuluję i życzę Ci, aby ten rok był o wiele leszy niż poprzedni.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wyniku! I życzę Ci zaczytanego i szalonego 2020!

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę udanego i zaczytanego 2020! :)

    OdpowiedzUsuń