poniedziałek, 17 października 2016

15. Błąd

Autor: Elle Kennedy
Tytuł: Błąd
Liczba stron: 376
Wydawnictwo: Zysk i S-ka
Kategoria: New Adult
Wydanie: 4 lipca 2016 

Po dosyć dobrze przyjętym "Układzie" nadszedł czas na drugą część! 

"Błąd" to historia tym razem o przyjacielu Garetta, Loganie. Nie może pogodzić się z tym, że darzy głębszym uczuciem dziewczynę swojego najlepszego przyjaciela. Nie może poradzić sobie z tym, do czasu aż poznaje Grace Ivers. Dziewczyna z dobrego domu, córka profesora na tej uczelni, sama zaczyna coś czuć do chłopaka. Jednak przez błędne zrozumienie chłopak traci z nią kontakt. Kiedy zdaje sobie sprawę ze swojego błędu, próbuje go naprawić.  



Cóż mogę powiedzieć o tej książce? Była fajna!
Trzeba przyznać, że bohaterów nie dało się nie polubić, zwłaszcza Legana. Chociaż czasami miałam wrażenie, że osobowość Garetta  bardzo przypomina bohatera "Błędu". Grace też była okej tylko denerwowała mnie jej naiwność do Ramony  ( przyjaciółki dziewczyny). Historia jednak jest zupełnie inna. Inaczej rozwiązane zostały sytuacje. Całą historię czyta się bardzo przyjemnie i szybko ( ja przeczytałam w jeden dzień).  
Fajne jest też to, że pojawili się bohaterowie z poprzedniej części jednak bardzo rzadko i nie w taki sposób jak w "Pani Noc". Myślę też, że ktoś kto nie przeczytał "Układu" nie pogubiłby się i nie zwróciłby nawet uwagi.

Reasumując książka była fajna i warta polecenia dla fana New Adult czy nawet romansideł.

Moja ocena: 7/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz