piątek, 4 stycznia 2019

Czytelnicze podsumowanie roku 2018

Nowy rok za nami, a więc czas na podsumowanie czytelnicze! 

W 2018 roku przeczytałam 40 książek. W porównaniu z poprzednimi latami jest to zdecydowanie najsłabszy wynik. 

Najlepszą książką przeczytaną przeze mnie w 2018 roku okazał się ex aequo: "Denar dla szczurołapa" Aleksandra R. Michalaka oraz "Ostatni list od kochanka"  Jojo Moyes. 

















Natomiast najgorszą książką w 2018 roku okazała się "Bad Boy's Girl" Blair Holden oraz "Dziewczyna Mojego brata" K.A Linde.





Wraz z nowym rokiem postawiłam sobie za cel przeczytanie 52 książek. Mam nadzieje, że podołam  i osiągnę zamierzony cel. Dodatkowo dołączyłam do "Wyzwania Czytelniczego lubimyczytac.pl"
A poza książkowe postanowienia? Na pewno zacznę biegać. Chcę też zwiedzić nowe, ciekawe miejsca. Mam nadzieje, że nie zdemotywuje się w trakcie wykonywania tego planu. 




10 komentarzy:

  1. Najważniejsze żeby wynik byl satysfakcjonujący dla Ciebi a czytanie sprawiało dużo radości. Tej książki Moyes jeszcze nie czytałam, muszę koniecznie nadrobić

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się Moyes nie podobała. Wiadome, że wszystko rzecz gustu.

    OdpowiedzUsuń
  3. I tak dużo przeczytałaś.
    Ja Moyes mam w planach.
    Życzę zaczytanego roku.

    www.nacpana-ksiazkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię książki Moyes. 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Koniecznie muszę sięgnąć po tę książkę Moyes :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie 2018 też dość słaby pod względem czytelniczym, dlatego życzę ci, a także sobie, żeby 2019 okazał się lepszy :) i chyba też wezmę udział w wyzwaniu czytelniczym lubimy czytać 💕

    OdpowiedzUsuń
  7. Moyes też znajduje się w moich planach :) jestem ciekawa czy dołącza do jej fanów. Powodzenia!

    Pozdrawiam,
    Ksiazkowa-przystan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie też ten rok pod względem przeczytanych książek (ilościowo) był "gorszy", ale nadrobił to jakością, więc nie ma tego złego :)
    Oby udało ci się wytrwać w postanowieniach! :)

    OdpowiedzUsuń