wtorek, 2 stycznia 2018

Małe podsumowanie roku!

 Przybył rok 2018 a więc czas na małe podsumowanie!



Planowałam przeczytać 52 książek , lecz przez moje świąteczne lenistwo nie zrealizowałam swojego celu. Dlaczego zganiam na lenistwo? A bo mimo tak długiego wolnego ( prawie 2 tygodnie) nie przeczytałam prawie żadnej książki, a do mojego wyzwania brakowało dwóch!

Ten rok pod względem czytelniczym był dla mnie dosyć bogaty w różnorodności. Oprócz niektórych nowości, przeczytałam nowe gatunki jak książkę podróżniczą, czy (ze względu na studia)  literaturę bałkańską. Dodatkowo uczestniczyłam w trzech booktourach.
Pojawiła się również blogowa nowość, czyli tag z porami roku (zimowy pojawi się niedługo, czekałam aż spadnie śnieg, lecz chyba nic z tego :( )

Rok 2017 był dla bloga czasem totalnego rozwinięcia. Co prawda stronę tę otworzyłam w lipcu 2016, jednak to dopiero pół roku później wzrosła liczba wyświetleń oraz liczba obserwatorów. Jest mi z tego powodu bardzo miło.
Mam również wrażenie, że w tym też roku moje recenzje zaczęły nabierać trochę ładu i składu. Nie są one perfekcyjne i raczej daleka droga do takiego stanu, lecz znacznie różnią się od tych z przed półtorej roku.
Jeśli o rozwinięciu mowa trzeba też powiedzieć o instagramie czytelniczym. Blueberry_cake13 do ostatniego grudnia miała 900 obserwatorów. Pewnie miałaby więcej gdyby nie moje zaniedbanie spowodowane studiami. Jednak zakup nowego aparatu spowodował lepsze jakościowo zdjęcia, które można zauważyć od września.

 I to by było chyba na tyle! W niedługim czasie pojawi się nowa recenzja!

Pozdrawiam!

7 komentarzy:

  1. Powodzenia w Nowym Roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w 2018 I oby teraz udalo sie podolac wyzwaniu ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe podsumowanie i super, że czytałaś różnorodną literaturę. Mam wrażenie, że większość osób czyta kilka gatunków i nie wychodzi poza tę strefę komfortu, a Ty wyszłaś! Gratuluję i powodzenia w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie przepadam za wyzwaniami, bo najczęściej nie udaje mi się im sprostać, ale w tym roku postanowiłam wziąć udział w wyzwaniu na FB, zobaczymy :D Zapraszam na mój FP Bibliotecznie, tam wrzuciłam grafikę na ten temat :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia w 2018roku i niechaj wszelkie plany sie powiodą!:D
    Buziaczki i zapraszam do nas.<33
    https://teczowabiblioteczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia w pisaniu. Blog bardzo mi się podoba. Jeśli chodzi o liczbę przeczytanych książek to również przeczytałam około 50, choć miałam w planach więcej. Pozdrawiam 😃

    OdpowiedzUsuń