piątek, 18 listopada 2016

17.Grzesznik

Autor: Maggie Stiefvater
Tytuł: Grzesznik
Liczba stron: 480
Wydawnictwo: YA!
Kategoria: fantasy, Young Adult
Wydanie: 14 września 2016 

Oczarowana trylogią o Wilkołakach z Mercy Falls sięgnęłam po dodatek (choć lubimy, czytać pisze całkiem co innego). Historia tym razem opowiada o pobocznych postaciach z trzeciego tomu, czyli Cole'u i Isobel. Po całej akcji z wilkołakami dziewczyna wyjeżdża do Los Angeles, by poukładać sobie tam życie. Specjalnie dla niej do Kalifornii zawitał Cole.

Szczerze to oczekiwałam od tej książki za dużo. Czekałam na wilka. Czekałam na jakiś ciekawy wątek. Czekałam na Sama i Grace. Nie doczekałam się. Myślałam, że po tylu wątkach z Colem i wilkami tutaj też będzie tego dużo, a było może raptem z trzy. A o starych bohaterach dwa razy .

Wątek Isobel- Cole też mnie nie zachwycił. Ona nie wie, czego chce. On chce jej, ale jej nie rozumie. Raz się obściskują,raz ona warczy. Jednak na jednym się nie zawiodłam. Na podłym charakterze dziewczyny. Choć szczerze mówiąc trochę jej się nie dziwie. Nie powiem dlaczego.

Co mi się spodobało? Trudno ocenić. Bo tak naprawdę ta książka mogłaby się skończyć bardzo szybko. Prawie nic się nie dzieje. Gdyby autorka nie napisała "Grzesznika" to nikt by tego nie zauważył. Nic nie wnosi do mojego życia.


Moja ocena : 3/10 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz